Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Persson - 26 juli 2009 11:28


Idag är det vår lediga Söndag, gud va skönt. Jag jobbade alla dagar från förra fredagen tills igår, och avslutade dessutom med ett 12-timmarspass igår, så idag är det SKÖNT att va ledig minst sagt. Men de e goa pengar när man går in extra på helger så jag tackar å tar emot, ska inte klaga.


Idag ska vi bara ta de lugnt hade vi tänkt, vi började ju med att sova bort halva dan =) Ja e lite sugen på en promenad å J verkade vilja gå med så vi ger oss nog ut om en stund. Sen har vi två osedda filmer av dom tre vi hyrde häromdan, Sagan om Benjamin Buttom såg vi först JÄTTE bra va den, men svårt att se med alla tårar i ögonen för en lipsill som ja, och så har vi Twilight och Revolutionary Road kvar att se. Det var jag som hyrde denna gången =) Annars hade de varit en massa science fiction-filmer som jag hatar men har fått förlika mig med i detta förhållande.


Ha en underbar Söndag.

Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards