Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Persson - 2 juli 2009 11:34


Nä de e ingen vanlig dag, för de e Annas 18-årsdag Hurra hurra hurra hurra!


Nu e du vuxen och myndig och allt det är. GRATTIS kusin!


 


Ikväll ska vi på fika hos Anna. Fika = onyttigt = GOTT.

Oh my, efter semestern så måste jag shape:a up mig igen. Jag är vad man kallar en viktpendlare. Dock inte så många kilos pendlande, men ändock. (är det ett ord? Jo jag har för mig att man säger så).  Anna var det ja, GRATTIS!


Av Persson - 2 juli 2009 10:51


HEJ! De va ett tag sen =) Nä inte såå länge. Mycket har hänt dock, igår jobbade jag tex mitt sista pass så nu har jag semester i två veckor! Jejj!


Lite bilder får visa vad jag sett de senaste dagarna.


Igår innan jobbet fick jag gjort lite nödvändiga saker, låna böcker och ljudböcker, och shoppa =) Till Jimmy dock för han har inga som helst bra sommarkläder. Titta vad fin min sommarkjol är till cykeln. Cykeln passar mig helt enkelt.


Vi, jag och sys, var på stranden några dagar i rad. Lovley.


Jag och Farmor åkte upp till Skärsjön och tog en morgonpromenad med hundarna.


Sen gick paddan och la sig.


Vi fick till våran Morsdag-middag, bättre sent än aldrig. Grattis Mor!



Japp det är såhär det ser ut hemma på landet. Om ni blickar upp till höger, vid skogskanten, ser ni vårt hus. Eller mamma och pappas =)


Men igår var jag inne i stan igen. Titta vad mysigt det är i Kungsbacka ändå. I det blå huset jobbar mamma.


Dagen idag kommer, tro det eller ej, inte spenderas på stranden, hur ledig och varmt det än är. Nä, jag ska städa upp här hemma, ta upp resväskorna från källaren och packa inför RESAN som förhoppningsvis blir av söndag. Åååå vad skönt det ska bli. Och ni kan ju gissa hur mycket jag saknar min J nu ?  Jag som e så fjantig annars när han e hemma =).


Nu ska jag dra igång här. See ya!


Ovido - Quiz & Flashcards