Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Persson - 5 juli 2009 19:26


Nu börjar det närma sig... går runt och fixar och donar lite här hemma... och njuter. Njuter av att J e hemma, njuter av att packa (de e nästan halva nöjet tycker jag=)), njuter av den lilla resfebern jag har börjat få (vi är dock lugna som en filbunke), njuter av mina nya fina naglar som jag var och fick gjorda nu i eftermiddags/kväll, njuter av pizzan som ligger i magen nu och jäser (japp, vi startade semester-dieten lite i förväg. Det gjorde jag dock för en månad sen, men men.) Njuter av att vi har SEMESTER.


Det är så mycket som hänt de senaste dagarna så jag känner att jag inte hinner med min dagbok här. Det är så mycket som jag skulle vilja ha nedskrivet för att sedan kunna blicka tillbaka och minnas, men jag får väl göra en liten sommar-sammanfattning till hösten.


Vi var iaf på Liseberg i fredags och det var SUPERkul! Gud, jag blev som ett barn på nytt och hade allra helst sprungit mellan de olika attraktionerna för att få till den rätta feelingen som man hade som barn då det var så coolt att ha kvar åkbandet hela sommaren för att visa att man varit på Liseberg när man började skolan igen på hösten och då det var coolt att säga att "jag åker ALLT på Liseberg, tom Höjdskräcken".


Jag åkte inte allt denna gången som jag gjorde då, tiderna förändras och jag mår inte sådär ljuvligt bra när jag åker vissa längre, men jag åkte Flumeride. Jo minsann jag åkte Flumeride. För er som aldrig varit på Liseberg kan ni se var de e för en här. När vi stod i kön funderade jag på vart jag skulle sitta i stocken och tänkte att jag sätter mig längst fram så jag kan böja mig ner och gömma mig så jag inte blir så blöt.

Mmm fast nä.. den strategin gick inte hem riktigt. Jag blev blöt. Blötare än vad jag normalt blir när jag duschar. Blötast av alla. Linda fick knäppt ett kort, se här, bortse dock från min hemska hållning tack.


Igår var vi på Nisses och hans syskons 72-årsfest. En riktigt ROLIG kväll vill jag minnas. Jag drack sådär precis lagom mycket så jag kände mig ganska nykter när jag kom hem och mådde inte alls dåligt idag. Perfekt helt enkelt.


Nu åker vi snart. Kanske det finns nån dator på hotellet så jag kan logga in och lämna en hälsning? Hoppas det.


Ha en underbar vecka. Det ska VI HA. =)

Ciao.


Ovido - Quiz & Flashcards