Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Måndag vecka 26

Av Persson - 22 juni 2009 11:29


Hej gott folk. Nu börjar vecka 26. Vecka 28, alltså om TVÅ veckor e jag och J i nåt annat land och sippar på paraplydrinkar och mår GOTT. Lovley.


Vilken kväll det var igår! Tjohoo vad dom spelade. Jag kände ju dock bara igen tre låtar kanske, men det var bra ändå tycker jag. Har suttit och lagt över korten från helgen och insett att jag inte fick ett enda bra kort från midsommar, så mom and sys, maila snarast =) 

Det var bara detta som var hyfsat klart.


Nu kommer bilder från igår.


Jag kände mig lite extra rockig igår så jag gick verkligen lös på nitar, läder, och svart....eller inte. Men jag såg att det var fler som hade converse iaf. Dock inte rosa som jag kanske men ändå.



Vi tog pendeln in kl 16,17. Först gick vi och köpte en (rosa=)) keps till mig som jag ville ha ifall det skulle börja regna på konserten, och sen ringde vi Bettan och Fredrik och checkade läget. Dom var inte riktigt klara och vi var svinhungriga så vi bestämde att jag och J äter nåt innan vi skulle ses. Vi kände att vi ville lyxa till det lite så vi tog McDonalds dagen till ära.


J kollar folk och ger onda ögat till dom som satt på den fina restaurangen nedanför.


Titta dom asen... men vi skulle minsann äta på avenyn sen, sådeså.


Sen gick vi och hämtade Bettan och Fredrik och satte oss på Hmhm Libb där vi varit en gång innan, dom åt mat, jag tog en glass och vin och J drack öl.



FINA paret.


Göteborg visade sin bästa sida igår med fint väder och ett fullsatt Ullevi... Och vi fick riktigt BRA platser!


Bettan säger skååååål.


Älskling.


Vi fick ICKE till ett enda bra kort på oss, jag och Bettan. Men jag lägger ut ett mongo-kort iaf för att visa hur mysigt vi hade det.


Big Momma satte sig på tåget.

Dom lade lite extra krut på avslutningen dom gamla gubbarna. De var fint.


Oh my vad långt det blev. Nu ska jag börja göra iordning mig så smått här, jobbar 14-20 idag så de e skönt. Behöver städas här efter helgens bravader.


Och vilket fint väder vi har förresten! MER SÅNT tack.

Ha en bra dag!

Ciao


 
 
Ingen bild

mam

23 juni 2009 09:39

Himla kul när du lägger ut många kort!
Längtar till ikväll... jordgubbar,glass o grädde å så Allsång! Kan inte bli bättre!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards