Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Persson - 3 juni 2009 10:01


HEJ Hopp Halloj!


Oj vad dagarna FLYGER fram. Nu e det onsdag igen! Tyckte det var alldeles nyss jag skrev att jag gråtit så till Greys Anatomy, och nu e dags igen ikväll =)


Mycket har hänt sen sist - Operan i fredgas, Hallrenovering under lördagen, Grillning hos faster Mia m familj och Malin&Einar på lördgaskvällen, handling av lister och sånt på söndagen följt av fortsatt renovering.


I Måndags la jag och Anna nytt golv i hallen! Och J gjorde den sista, svåra kanten.


Här e lite pics från Fredagen med Farmor.









Själva operan/teatern var lite sådär tycker jag, storyn kom inte fram alls och om man inte hade sätt den innan hade iaf jag haft väldigt svårt med att hänga med. Men dom sjung ju såklart väldigt bra, det var en salig blandnning av alla olika kategorier - opera, "vanliga" sångnummer, balett, modern dans, ja en jäkla massa helt enkelt =).


Men det var en JÄTTEmysig kväll med Farmor! Och det var helt magiskt ute när vi kom ut från operan! Ni ser på bilderna, helt otroligt fint.


Nu ska jag fortsätta montera upp våran hallgarderob som jag och syrran började på igår.


NJUT dagen gott folk!

Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards