Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Persson - 12 juni 2009 22:18


Hallen (och lägenheten) börjar ju så smått bli klar snart. Egentligen blir jag aldrig klar med min inredning, men min grund-idé till hela lägenheten som jag haft länge börjar ta form nu. De e kul =). Sitter och surfar runt lite och kikar på olika inspirations/inredningsbloggar och hittar dessa roliga =)


 



Hihi. Urkul tycker jag =).


Av Persson - 12 juni 2009 10:39


FREDAG! Gud vad skönt. SOM jag längtar till kl 19 ikväll då jag slutar.


Ska springa iväg nu, idag tar jag bilen. Det regnar faktiskt.


Ikväll ska jag och min älskade bara mysa och äta gott och dricka vin ihop. Oj vad jag älskar min man =) Jag har varit sådär lite extra löjligt kär hela veckan.


Nu måste jag skynda! Ha en underbart regnig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards