Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Persson - 7 juni 2009 22:19


Förbannade skit! Jag fick inte röstat!

Av Persson - 7 juni 2009 21:50


Hej =) Jag lever. Vilken härlig eftermiddag vi haft!


Jobbade ju 6.30 till 14.30 idag och sen packade jag och J (läs: J) bilen full med all bråte som blivit nu när hallen gjorts om, och sen åkte vi hem till mamma och pappa och eldade upp skiten. Jag hann med en fika med min gamla vän Pernilla under tiden dom andra eldade och sen när jag kom tillbaka så plockade jag och mamma blommor som nu pryder vår fina lägenhet.


Kvällen igår vart sådär förresten... mycket unga, alldeles för fulla människor var ute så jag kände mig lastgammal brevid dom fast jag inte alls e det, men man e ju i olika faser här i livet... ni förstår nog vad jag menar... men jag var fin i alla fall... =)


Vår eftermiddag/kväll var så härlig så bilderna få tala för sig.



J grillade och eldade...


Gamla huset...


... och nya huset. Olika stil va? =) Men lika fina på sitt sätt.


Jag tog på mig finkläderna idag.





Nu pryder dom vår spis och skåp i vardagsrummet. Kartongen ni ser nere i hörnet är vår lillbebis-tv som ska sättas upp i köket. Jag har inte presenterat Er än men jag tänkte vänta tills den fått kommit upp på väggen först.


Imon är det Måndag - igen. Går det inte lite väääl fort livet? Vi måste verkligen ta vara på det.


Hoppas ni haft en underbar helg och får ett härligt slut på den oxå.

KRAM till er som vill!


Ovido - Quiz & Flashcards