Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Persson - 14 juni 2009 23:12


Hej på Er =)


Ojoj vilken helg och vad fort den gick såklart!


I lördags fixade jag och J här hemma på dagen och sen vart det personalfest för min del på kvällen och natten.


Vi fick gjort massor, bla sätta upp vår lillbebis-tv i köket. Men innan vi satte upp den skulle vi se om den fungerade och gjorde detta i vardagsrummet framför stora tvn. Och den funkade! Och så var det Stargate på lilltvn. Och då fastnade J där en stund. Men han ville ICKE byta till den stora. Han blev så förtjust i vårt nya lilla tillskott.


 

Hela familjen samlad.


Sen blev det lördagskväll och då åkte jag iväg på personalfest med Coop-gänget. Vi började i parken med lite lekar och sånt och sen gick vi till The Square och käkade,drack, lyssnade på GRYM trubadur, dansade och hade oss. Sen gick vi vidare och dansade ännu mer.


 


 


 


 


 

Det blev samma outfit som då jag var ut med Sofia och Emilias gäng.


Och sen blev det Söndag. Och idag har vi varit hos Farmor hela bunten för födelsedagsfika.


 

"Stora tjocka" släkten.... Nä vi e inte så många.. Men damn vad vi kan prata.


Farmor fick en platt dataskärm. Hon blev GÖRglad.


Så var den helgen slut. Nu ska vi gå och lägga oss. Hoppas Ni haft en lika bra helg som jag?


KRAM till Er.


Ovido - Quiz & Flashcards