Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Persson - 17 juni 2009 12:53


Å vad jag älskar min man. Han e BÄST. Å han blir bara finare och finare i mina ögon. Minst en gång om dagen får jag en såndär go känsla som innehåller kärlek, längtan efter han och tacksamhet för jag har hittat han. Då måste det väl ändå vara rätt? Jag tror det =)



MIN. Han tycker dock inte om när jag tar kort hela tiden..."men inte nu igen älskling..."  säger han här.


Av Persson - 17 juni 2009 12:14


Igår kom pappa förbi en kortis och tittade på hallen och han tyckte den var fin! Jag vill inte lägga ut bilder här än innan familj och släkt sett den in real life. Men sen ska ni få se!


Såklart fanns ju inte det jag ville ha på Ikea igår (igen!). Jag hade tom kollat på deras hemsida så att varan fanns inne, och ja,det skulle finnas 52 st. Kommer dit och då finns dom inte. Och jag får ju höja rösten och piska personalen på stjärten innan dom börjar engagera sig och kanske tom kan försöka kolla upp vad som hänt med varorna. Hon försökte dra en vals med att "nu när vi har självutcheckning så försvinner ju många utan att det registreras". Ja jo, men 52 stycken? Det är ju en hel pall som försvunnit.


 

Fyra stycken av den här rackarn ville jag ha hem. Men ack nej, Ikea vill ha dit mig ännu en gång.

 
Jag invigde mitt nya pärlhalsband igår. Matchar hennes på tröjan. Sladden som ligger där är nu borttagen. Och mattan är tillrättalagd.


Ha en Underbar dag i det vackra vädret! Jag har hört att det ska bli regn under midsommarhelgen (surprice surprice) så vi får NJUTA nu medans det varar. Tänk, efter denna helgen går vi mot mörkare tider igen =)


Ovido - Quiz & Flashcards