Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

4-2

Av Persson - 19 maj 2008 20:54

Jo tack vi vann seriens första match med 4-2. Motståndarna gjorde två snabba mål dom första minutrarna och redan då fick man ju känslan av att det var kört, också pga att brudarna i andra laget var ca 2 meter långa och vägde säkert en 70-80 pannor per man (eller per brud)... varför ska alltid jag vara med i det "lilla laget", då ingen är mer än 1,60...och om någon skulle vara det då e dom smal som ett jävla sugrör så räcker att blåsa på dom så faller dom... det var likadant i handbollen och volleybollen och den tidigare fotbollen och allt vad jag nu spelat, alltid lill-laget... men det är ju roligt att knuffas tillbaka lite.

Jo vart var jag... matchen ja!  Ja två tidiga mål i första minutrarna, men sen kom vi igen minsann och lyfte oss rejält, och om jag inte minns helt fel så stod det...ja iaf 1-2 i halvlek (alltså efter den 20 min långa halvleken =) herregud de e nästan skrattretande.. och ännu pinsammare är ju att vi bytte ju varannan minut, man tog ju ut sig helt efter en rush liksom..). Ja och sen dunka vi in 3 mål till. Så det blev 4-2 till OSS. Yiieeho.


Och jag är redan stel. Och när jag kom hem kände jag mig så jädrans sportig och fräsh att jag sa till Jimmy att han skulle ta ett kort på mig. Och så blir man sådär lite lätt besviken när man ser att jag inte alls var så himla fräsh. Men men.. och sen när jag drog av mig överdragskläderna och Jimmy fick se mina matchkläder, så tyckte han att ni skulle få se detta stycke eyecandy också...jaja ni ser ju att han blev så till sig att bilderna blev suddiga.. okej... Hihi och på den sista bilden trodde jag inte att huvudet skulle komma med så jag liksom böjde mig lite.. ja jag trodde faktiskt inte att alla mina 158 cm skulle hamna på en bild som en stolpe (Jimmy) på ca 190 knäpper.. så jag böjde huvudet. Oj. Trött jag blev. ciao


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards