Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Persson - 22 januari 2009 22:32


Här var jag för ett år sen. Om jag längtar tillbaka? Jotack.



Jag och syrran åkte first class med dom bästa säterna och gratis champagne och dricka. Jomantackar. Såhär såg vi ut på vägen dit, bleka och fula. Vi åkte med ett par goda vänner, David och Karin, fast jag vill inte lägga ut bilder på dom utan att ha frågat så ni får nöja er med att se våra sköna fejs.


En festnatt som avslutades med kullebyttor i sängen... I´m saying no more.


Brännan kom till slut.


Fina Syster Yster.



Fröken Persson.


Vi åkte vattenscoter oxå. Och när vi skulle köra tillbaka till stranden igen så körde vi till fel strand som låg nån kilometer bort. Bortgjorda? Ja. Pinsamt? Ja.


Och så här såg vi ut på hemvägen... Bruna och visst blir man mycket fräschare när man e brun? Och jag blev blondare. Och kanske dummare på köpet.


DÅ när vi kom hem från Thailandet och ett bra tag efter det så kände inte jag att jag ville tillbaka dit. För jag blev så less på alla försäljare och och dumma människor som ljög om allt bara för att få sålt sina saker. Men jag förstår ju att det är det dom lever på så dom måste ju... men usch va trött jag var på dom då. Men nu kan jag mycket väl tänka mig att åka tillbaka! Men de kanske e för att jag längtar så mycket efter sol och värme och att bara få komma bort nu efter hösten och vintern... Jaja, det var en väldigt rolig och lyckad resa iaf.


Godnatt vänner! Hoppas ni mår bra!

Ciao


Av Persson - 22 januari 2009 12:53


Hörrni ni Knaustare! Nu stänger jag ner Knaustbloggen om ingen tänkt att skriva där! Jag vill ju läsa om vad som händer för 17 gubbar. Blir det nån personalfest? Är det mycket att göra? Hur går det med bygget?

Jag är MYCKET besviken för jag vet att ni är några från jobbet som läser här och då kan man faktiskt skriva en rad eller två på knaustbloggen oxå, eller skriva en kommentar till mig här i min blogg. Och det var ingen jävel från Knaust som kom ihåg min fördelsedag heller trots att det var uppskrivet på kalendern i receptionen. Och Sara det finns en kategori för dig oxå så du kan skriva om hur lillsprätten lever och frodas.


Skärpning eller så stänger vi. Klart slut.


PS. I miss you guys! =)


Av Persson - 22 januari 2009 12:32


Idag har jag och J gått slingan, igen. Vi har gått den tre dar i rad nu och värken i benhinnorna is killing me. Men shit happends.


Igår satt vi och gjorde en massa administrativa grejor såsom betala räkningar, fylla i papper till A-kassan, vi skrev in J på arbetsförmedlingen fastän han åkr iväg snart men det kan ju alltid va bra inför hemkomsten och det tog nästen 3,5 timme! Så jag funderar på om jag ska skriva på mitt cv nu att  jag arbetat som administratör oxå.


By the way - igår fick vi reda på att J och Hasse ska åka till Spanien nästa onsdag för att reka stället till en början och så får vi se om han stannar eller inte. Spännande.


Nu ska vi iväg och handla mat, see ya don´t wanna be ya! 

Får man säga så? Nä.


Ovido - Quiz & Flashcards