Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Persson - 14 januari 2009 18:23


Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen och haft möte med en arbetsförmedlare som hette Marita. Det gick mycke bra. Vi pratade och pratade om det mesta. Men hon sa att jag nog kommer få gå utan jobb ett par månader innan säsongen drar igång riktigt... det tyckte jag mindre bra om... Men va sjutton, lite extrajobb här och där måste väl finnas? Jodå det finns. Jag ska bara leta reda på dom. Eller så tvingar jag pappa att anställa mig som blomvattnare eller kopiator-ansvarig på hans kontor. Eller jag kanske hinner med både och förretsen?


Hoppas ni har en trevlig onsdagskväll där ute!

Ciao


Av Persson - 14 januari 2009 00:04


Nu kommer lite kort från vår första tid som Kungsbackabor.


Vi äter första måltiden i lghten. Mycket glamouröst.


Glad men trött.


Vi sov hos mamma och pappa natten till min födelsedag så dom kom med fika på sängen och present på morgonen =). Och sen åkte vi hem och fortsatte målandet.


Och sen hade vi födelsedagsfika med släkten på kvällen. Mys.


Och sen blev det julafton.



Såhär ser det ut hos oss under Kalle Anka varje år. Inga undantag.


På juldagen checkade jag och J in på relaxen några timmar och bastade, badade och softade.



 

Personalen kom in och kollade vattnet... Och där ser ni min rosa morgonrock jag fick i födelesdagspresent av J. I love it! Precis den jag ville ha.


Och dagen innan nyårsafton är det lite av en tradition att vi går på Frölundamatch för då får vi låna säsongskort från pappas jobb. Gratis e gott. Och i år var det mot Timrå så det var extra gött att se Frölunda vinna.



Trull Trapp Tripp

Här i götet satsar vi lite på utsmyckning och vi har en egen arena, inte nån Eons arena här inte. Och Frölunda VANN mot Timrå. Jo tack.



Nä nu ska jag gå och lägga mig. Vi hörs imon!

Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards