Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Persson - 30 januari 2009 22:54


Jag som vill ha en ny, såndär liten dator.



Av Persson - 30 januari 2009 19:47


Tanterna finns. Och dom tycker om att prata. Men det gör ju jag oxå. Det är ju en av mina specialiteér. Första dagen var skitrolig, intressant, händelserik och... och... första dagen. Jag känner att jag lärde mig väldigt lätt och snabbt och under en period var vi en personal kort så jag körde på som ordinarepersonal och det gick ju så bra så det där kommer gå så bra så. Och jag fick redan ett extrapass imorgon mellan 10 och 14 i kassan som ordinarie så det måste väl vara ett tecken på att jag gjort bra intryck första dan. 


 

Har inte lärt mig riktigt än hur man får till ett bra ego-kort i spegel utan att blixten syns... Tips någon? Såhär ser outfiten ut iaf. Jag ska få en mindre skjorta sa Johan (min avdelningschef) men dom hade inga inne nu.


Nu ska jag titta på Let´s dance! Å fan att Maggan blev sjuk då, hon var ju en av mina favoriter. Nu får jag hejja på Laila och Magnus extra mycket.


Ha en underbar Fredagskväll hörrni!


Ciao










Ovido - Quiz & Flashcards