Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Ett år sedan

Av Persson - 22 januari 2009 22:32


Här var jag för ett år sen. Om jag längtar tillbaka? Jotack.



Jag och syrran åkte first class med dom bästa säterna och gratis champagne och dricka. Jomantackar. Såhär såg vi ut på vägen dit, bleka och fula. Vi åkte med ett par goda vänner, David och Karin, fast jag vill inte lägga ut bilder på dom utan att ha frågat så ni får nöja er med att se våra sköna fejs.


En festnatt som avslutades med kullebyttor i sängen... I´m saying no more.


Brännan kom till slut.


Fina Syster Yster.



Fröken Persson.


Vi åkte vattenscoter oxå. Och när vi skulle köra tillbaka till stranden igen så körde vi till fel strand som låg nån kilometer bort. Bortgjorda? Ja. Pinsamt? Ja.


Och så här såg vi ut på hemvägen... Bruna och visst blir man mycket fräschare när man e brun? Och jag blev blondare. Och kanske dummare på köpet.


DÅ när vi kom hem från Thailandet och ett bra tag efter det så kände inte jag att jag ville tillbaka dit. För jag blev så less på alla försäljare och och dumma människor som ljög om allt bara för att få sålt sina saker. Men jag förstår ju att det är det dom lever på så dom måste ju... men usch va trött jag var på dom då. Men nu kan jag mycket väl tänka mig att åka tillbaka! Men de kanske e för att jag längtar så mycket efter sol och värme och att bara få komma bort nu efter hösten och vintern... Jaja, det var en väldigt rolig och lyckad resa iaf.


Godnatt vänner! Hoppas ni mår bra!

Ciao


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards