Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Persson - 31 augusti 2008 22:57


Jo hörrni, jag måste bara säga en sak som också är väääldigt typiskt moi.

Ser ni inlägget down there.. ? Det om att jag är lyckligt och det pirrar i hela mig...? Och det har det inte slutat gjort sen den 12 mars 2006...

Jo det stämmer, det pirrar och spritter fortfarande, det är bara det att det är den 14 mars vi blev ihop!

Ska jag aldrig lära mig detta??


Vi gick båda och trodde att det var den 12 mars i ett år, tills vi kom på det, den 12 mars på årsdagen, att nä det är den 14 mars. Jag vet inte.. jag kan inte får ur den 12 mars ur mitt lilla huvud. Helt untmöglish att programmera om verkar det som. Precis som att min hjärna vill att vi ska fira halvårsvis den 4 september, hur går det ihop??

Att fira årsdag den 14:de och halvårsdag den 4:de?? (jo för att jag flyttade upp till J den 4:de första gången under praktiken, men ändå??! inte fan blir det till en halvårsdag för det..)


Ja ni märker ju vem som är den brighta i vårt förhållande...

Men som min prins brukar säga "Jamen det var nära älskling"

Ja det är ju alltid en tröst...


Ja så vi får väl fira den 12:de och den 4:de då varje år ist....

Och nu har jag fått för mig att jag inte ville förlova mig den 8/8 oxå, så vi kan ju fira den ett annat datum oxå då för att inte verka för normala, jag menar det passar inte vår image, som jag brukar säga...


GODNATT


By the way, vi firar två och ett halvt år nästa gång ;-) Lycka!  J+J

Av Persson - 31 augusti 2008 22:52


Se ni! Nu la jag upp den som profilbild. Ganska fint måste jag säga.


Godnatt hörrni.

Av Persson - 31 augusti 2008 22:28


Jag är fortfarande hemma i Götet, hade tänkt åka hem till Sundsvall nästa måndag ller tisdag, börjar direkt jobba dagen efter jag kommer hem.

Jag ser riktigt fram emot att börja jobba igen nu efter 3 veckor uppehåll (!).

Och jag längtar hem till lägenheten, till min säng, till min joggingrunda, till Bettan, och till min FÄSTMAN. Hihi fästman... Klingar gott i örat inte sant?


Jo dagarna här har gott så himla fort! Jag har träffat min kära Sofia, min kära Pernilla, min kära Syster (jättemycke!), min kära farmor, min kära.. ja alla mina kära kan man ju säga, släkt och vänner.

Så nu har två veckor gott bara sådär.


Jag sitter och tittar igenom bilder som finns på datorn och det är så roligt att se! Lägger in en bild från Thailand som verkligen är jag. Fröken Persson.





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards