Alla inlägg den 3 augusti 2008

Mys

Av Persson - 3 augusti 2008 17:41


Vi bara myser och myser. Jag, Jimmy, mamma och pappa. Och Tova. Härligt


Igår när vi satt och åt på Saffran (gudomligt gott) så sa mamma (ingen aning om hur vi kom in på ämnet) "Jo men ett syskon ska vi kanske skaffa"

Oj vad rädd jag blev innan jag fattade att det är ett syskon till Tova hon pratade om... alltså hunden.


I förrgår tog vi en kvällspromenad och det var faktiskt jag som kom med förslaget. Jag har kommit så långt i den mentala motivationen att jag vill ut och jogga vissa kvällar. Och det ska jag verkligen bejaka.

Så ut gick vi. Och jag jogga. Och när vi kommer till kyrkogården så säger far på bré götebosska "ska du inte sträcka ut lite nu då, ge 80% "

Sagt och gjort. Stel efter? Ja. Men det var härligt.

Har jag sagt att jag hade skolrekordet på 60 meter i sjuan? Jo tack 8,78 sprang jag på. Ja, om inte jag har sagt det så kanske ni hört det från pappa, han lär ha sagt det till hela halland och västra götalands län nu..


Nu står gratängen i ugnen som Jimmy och far lagat. Snart blir det mat.

Ciao



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards