Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Lördag

Av Persson - 28 februari 2009 11:03


Hej!


Vaknade 10.30 idag. Jobbar 15-22.15 idag. Och så såg jag igår på schemat att jag minsann bara jobbar 14-19 imon! Men tro inte att Fröken Persson e nöjd med det för då tänker jag att va f*n, kan jag inte få det långa passet på söndagen då de e 100% OB? Och få sluta kl 19  idag ist. Men icke på coop så jävlas vi trillskas lite extra med scheman för att vi i personalen ska undra ännu lite mer hur dom tänker när som lägger schemat. Men jag förstår ju såklart att dom inte kan tänka på hur många OB-timmar lilla jag får varje söndag, men jag hade önskat liiite mer kompromiss när det gäller scheman och inte baaara (enligt mig) egoistiskt tänkande på hur dom ska få ihop personalen på öppettiderna. Men men. Så kan de va.


Jag triv för övrigt väldigt bra där.  Det låter ju inte som så när man ser vad jag skriver men det gör jag. Det tänkte jag på igårkväll när jag stod i kundtjänsten att, ja här trivs jag skitbra.


Idag ska jag åka oh handla lite nödvändiga saker till mig själv såsom schampo och tvål och sånt kraffs. Och smink skulle sitta bra då jag har börjat få skrapa puder från kanterna ni vet? Meeen de e ju så förbannat dyrt med smink så jag väntar nog tills min lön kommer.


 


Här e jag och Malin i lördags då vi skulle på rockfest. By the way - Har jag alltid haft snea brillor? Ingen som hade tänkt hinta om det lite isf...? Nä.


Njut lördagen people!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards