Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Jag lever....

Av Persson - 17 februari 2009 21:12


men de e knappt. Livet är tungt ibland.


Men men nu ska jag inte skriva SÅ mycket mer om det jobbiga för då går man ju under snart.

Iochmed att J åkte så finns det en ledig plats i våran storsäng. Japp, Affra fick den. Och tog den med råge. Och kunde nästan inte fatta att det var sant. Men gott sov vi kan jag lova.



Vi går till samma frisör oxå.


Och idag var det en morgonpromenad på en trekvart, iväg på jobb mellan 10 och 16 med en halvtimmes rast då jag åkte hem och pissade och Affra oxå och sen tillbaka, jobba klart, åkte hem och bytte om för att sedan gå med mamma och Tova på promenad en timme drygt. Och sen har jag och Affra ätit här hemma och tittat tv och mitt huvud värker värre än mensen brukar göra så jag ska nog ta nån tablett nu tror jag.


När hunden kommer in - åker livet ut.

Men det är så skönt att ha nåt att göra och jag får friskt luft och motion på köpet. En motion som är billigare än gymkortet jag tänkte skaffa.


Om ni tittar riktigt noga till höger på bilden kan ni urskilja en brun luffs. Det är "min" hund. Hon fick för övrigt låna en reflexväst av mamma idag, så hon var riktigt chick hon oxå. Jag höll mig som vanligt till min röd/svarta outfit.


Jo, J har ringt och sagt att dom e framme och allt har gått bra. Vi kostade faktiskt på oss ett kort samtal förut och då satt dom och tittade på fotboll. Dom skulle börja jobba kl 10 imon och han skulle skicka ett mess imonkväll och skriva hur det gått. Jag tror det kommer gå GÖRbra. Lycka till älskling!


Nu ska jag ta en tablett och sen går jag och min partner och lägger oss.

SOV GOTT.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards