Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Tillökning igen!

Av Persson - 10 februari 2009 22:27


Vi har fått tillökning igen! Fan här kommer de barn på löpande band. Nädå, förra gången var det vår kära plasmatv och nu har vi hämtat hem två sötnosar till, nämligen... trumvirvel... 



en inspelningsbar DVD!

och....

mer trumvirvel...


Affra!  Jejj!




Jag försökte ta ett familjekort på J med de nya tillskotten men dom verkar sådär engagerade... Affra försöker ju lite iaf medans J och dvdn bara ligger... typiskt karlar.


Jo nu kan man undra varför vi har en hund i vårt hus huxflux utan att ens ha skrivit de minsta om det här i bloggen. MEN. J ska ju åka bort, och ska vara borta i tre månader är det sagt. M kul kul kan tyckas om man inte heter Johanna Persson och är förlovad med J och är synnerligen van vid att ha någon brevid i sängen och soffan på kvällarna då det är mörkt ute och jag går och blundar vid varje fönster jag går förbi. Så jag låanr Affra av min faster Mia en stund. Sen vet vi inte hur länge den stunden blir. Kanske bara en vecka om jag känner att jag inte hinner eller orkar med, men vi får prova oss fram. Och ni kan vara lugna, Mia har några hundar i reserv så hon klarar sig utan Affra ett tag.


Imon ska jag och syster ut och rida ihop! Det var välen sisådär 5,6 år sen det hände sist. Men imon smäller det! Jag på kusin Amandas (Mias dotter) ponny Samantha och Malin på sin häst Colombia. Och sen att Samantha är smått galen och att jag inte har suttit på en häst på två år är ju en annan liten detalj jag kanske blir påmind om imon. Och sen efter det ska jag jobba i 8 timmar... mmm det kan vara så att jag kommer ångra detta imonkväll då jag står på jobbet. Skänk en extra tanke åt mig imon runt 9-tiden så kanske detta går bra trots allt.


Hoppas ni haft en underbar dag! Nu ska jag gå ut och kvällspinka. Funderar på att ta med Affra ifall hon vill oxå.


Godnatt hörrni!


 
 
Ingen bild

anna

13 februari 2009 20:28

JAHAAA det är hos dig Affra är! Undrade vart hon tagit vägen! Jag måste börja kommunicera mera med min familj...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards