Direktlänk till inlägg 29 maj 2008

Shopping

Av Persson - 29 maj 2008 12:20

Min och systers hemmafest-kväll igår blev som det alltid tycks bli när vi är i farten; en prat-kväll. Vi glömmer röjet, dansen och baren och helt går in för det vi är bäst på. Prata.


Så idag mår vi prima ballerina och ska gå ut på staden och shoppa lite presenter till släktingar och studenter och allt vad det är. och kaaaanske en liten kjol till fröken persson... nä, förresten det ska det inte bli för vi kanske ska va lite wild and cray och gå och klippa oss på en passande drop in-frisör... vet inte om jag vågar än.

Men men dagen har mycket att erbjuda. Och ikväll ska vi unna oss ett restaurang-besök på nyöppnade Invito här i norrland.

Det var faktiskt där Roddan åt när han var hälsade på moi. Och Palle som tidigare jobbade på mitt jobb som sadlade om till Invito sa att han skulle ge oss ett riktigt bra bord,

"ett runt bord precis vid köket här, det blir jättebra"

"Va? tänkte jag, är det bra med ett runt bord precis vid köket??" men jag visste inte om han skojade eller inte så jag sa lite nervöst att

"ja det blir säkert bra" 

Men jaa.., det får bli som det blir, han borde ju veta bättre än mig iaf.

Ciao!


 
 
Ingen bild

nå´n du känner

29 maj 2008 21:46

Hoppas kvällen blev vad ni hade tänkt er! Mao superdupertrevlig!! Mkt tjöt, god mat o dryck är aldrig fel. Runt bord...nja...vid köket...nja... hoppas ni fick det lilla bordet lite på sidan av men ändå med överblick! För det gillar ni ju båda, eller?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persson - 7 augusti 2009 23:25

  HEJ! Nu e vi uppe i norrland! Resan gick GÖRbra som vi säger hemma i götet.   Nu ska ni få höra, jag ska flytta! Eller har redan gjort faktiskt. Anledningen till att jag valde bloggagratis.se som bloggverktyg när jag började skriva dagbok för dryg...

Av Persson - 5 augusti 2009 10:45

  På Lördag ska vi på bröllop. Imon direkt efter jobben åker vi. Förra veckan köpte vi en ny kostym till J som han ska ha på sig. När vi köpte den kostymen konstaterade vi (i samråd med butiksbiträdet) att han inte kan ha den ljusgrå skjortan vi köpt...

Av Persson - 4 augusti 2009 23:02

  Hej vänner!   Jag hinner inte med att skriva här i dagboken som jag skulle vilja nu för tiden, men jag har lite funderingar på att göra om litegrann å så... så vi får se vad som händer härnäst. Men nu e nu och just nu ska jag snart gå och lägga mig...

Av Persson - 2 augusti 2009 16:34

  Hej Augusti! Nu e det redan augusti... gud vad tiden går fort.   Våra gäster åkte hem igårmorse (lördag), och jag jobbade kvällen och idag körde jag morgon.   Nu har vi precis legat på sängen och lyssnat på Alex Schulmans Sommarprogram. Jag har f...

Av Persson - 30 juli 2009 11:43

  Vi har besök! Det är därför jag inte hört av mig på några dagar. Jimmys bror och en annan brors son är här på besök från norrland.   Men Malin, va go du e! Visste inte att ni va hemma igen?   Idag e jag ledig så nu ska vi snart åka in till storst...

Ovido - Quiz & Flashcards